понедељак, 31. август 2020.

Hoce cika u guzu na Adi Ciganliji

isfeminizirani-decak-sa-prezgodnom-guzom

Cesto blejim na Adi Ciganliji. Setam, visim po kaficima a retko kada se kupam. Uglavnom sam tamo sa drustvom. Uvek se neko nadje na Adi koga znam pa se ispricamo i zablejimo. Ovog puta sam bio sa 2 druga, sedeli smo u kaficu na jutarnjoj i blejali okolo. Zujimo mi tako kad ono, prolazi lik sa utegnutom guzom u nekim uskim helankama, sve zategnuto i oslikava se. Ja gledam i kazem drugarima da bace pogled.

ada-ciganlija-setaliste-beograd-leto-cigalija-huja-jebanje-pedera

Oni se smeju i ne veruju. Ja im kazem da je ovo novo doba, sve se izmenilo i nema vise pravila kad je pol u pitanju. Osim toga, ovaj lik je u stvari klinac i obucen je tako jer vezba. I kaze drugar na to "Mislim, kapiram ja da se vezba u uskoj odeci ali to valjda ide u teretani, kad si u zatvorenom pa da si tako obucen, i to ako si gej jer samo gejevi nose helanke covece, ali ovako javno, pa gde si pos'o mali...?".

teretane-u-beogradu-gejevi-za-jebanje

Zaista svasta moze da se vidi po Beogradu, na svakom setalistu a to vazi i za Adu Ciganliju. Kaze pajtos, "Klasican pederko" a ja na to dodam, "Sa zadnjicom boljom od 90% zena". Smejemo se mi na to i do tad je on vec prosao i izgubio se u gomili. Mislim da je setao sa nekim, jedino sto sam video je njegova obla guza koja se oslikava na tim belim helankama. Jebozovno, nema sta. A ja?

pravi-misicavi-jebac-riba-trpac-picki

Ja sam neko ko ide cesce od ovog klinca u teretanu, placam clanstvo na mesecnom nivou i uvek me pitaju za savete oko ishrane, vezbanju, kako izgraditi misicnu masu... Tako da, razumete da izgledam bolje od dosta personalnih fitnes trenera. Ponosim se svojim izgledom. Gotovo na svakom koraku me pohotno gledaju i nude se da ih karam. I karam, nije da ne. Ali ne svakoga. Imam i ja dostojanstvo.

Ada-Ciganlija-zgodni-misicavi-momci-na-plazi

Pozdravio sam se sa drugovima jer su otisli da pogledaju jedan auto i krenuo na drugu stranu. Prolazim pored teretane na otvorenom, kad ono... Momak u helankama, sad ga vidim i spreda. Decak, vezba u teretani. Stanem da pijem vodu, vidim da i on mene gleda. Pa mislim se u sebi, meni se dize na ovog klinca. Posto je znao da ga gledam, jos se dodatno natrcio i istezao.

zgodne-devojke-na-adi-u-dopicnjacima

A ja da propadnem. Guza mu se sve jasnije videla, gotovo da nisu pukle te helanke koliko se savio. Okrenuo se ka meni i nasmesio. Prisao sam mu. Kazem, "Vezbas malo?". On meni nesto o zdravom nacinu zivota i to ali i da bi mu dobro dosla pauza jer je iscrpljen. Ja rek'o, "Posao sam u setnju, ako hoces...". Pozdravio se sa nekim i krenuo sa mnom. Pricali smo malo usput ali ne zadugo, a onda...

Pitao me je da li mi se svidja kako vezba, klimnuo sam glavom. "Znaci, dopada ti se moja guza?". A ja vec ne znam sta na to da kazem. - "Da, realno je bolja od mnogih zena". I onda mali meni kaze, "Hoce cika da proba tu guzu?". Pokazao sam mu glavom u kom pravcu i doveo nas do parkinga. Previse sam se napalio i nisam mogao da izdrzim vise pa sam ga odmah izvadio.

Malo mi ga je lizao a onda sam ga okrenuo na brzinu i podmazao mu cmar. Mlada lepa guza - nema boljeg!

trpanje-u-dupe-napolju-u-javnosti

Svukao sam bermude a on svoje helanke i na parkiralistu kraj strane koja gleda ka sumi krenuo od nazad da ga punim. Sve je u pogledu. Nije da nismo pricali, jesmo ali smo videli da zelimo jedan drugog. Bilo je te neke hemije i popaljive energije izmedju nas. On je mene bas pozeleo. To znam jer mu se cmar lepo opustio i odmah je mogao da me primi, nije mu cmaric bio uzak.

Prislonio se na prednji deo auta i dao mi tu svoju prelepo oblikovanu guzu da udjem i uzivam u penetraciji. Sad kad razmislim, to je bilo poprilicno glupo i rizicno jer je okolo bilo drugih kola i mogao je neko da nas vidi ali kada si tako napaljen, zaista te nije briga. Ipak, posto je poceo da uzdise bas glasno, rekao sam mu da se navuce kako bismo mogli da odemo tu pored u sumicu.


Cucnuo je dole i docekao se na ruke. Natrcio se i mamio me da udjem u njega kako treba. Pljunuo sam mu na guzu i krenuo polako da ulazim u njegov cmar. Bilo je mnogo dobro. Ali je i bilo nezgodno jer smo obojica jos obuceni. Dok sam ga karao u tu prelepu malu guzicu, smislio sam da odemo dublje u sumicu i da se poskidamo, da bi to bilo vrh. Slozio se za avanturu sa mnom. Delovalo mi je kao da bi pristao na svaki moj predlog.

hoce-cika-u-guzu-na-adi-ciganliji

Sad kad smo bili skroz goli, video sam da ima tetovazu na stomaku. Malo je bio preplanuo, pa sam prokomentarisao da bas voli da se sunca na Adi. On se nasmesio i rekao mi, "Jebi me, misicavi frajeru". Ispunjavam zelje, a ispunjavam i guze. Priznao sam mu da necu moci jos dugo da ga karam vec da cu morati da svrsim. Zaista, cudi me da sam i toliko dugo izdrzao jer sam bio veoma uzbudjen.

Svrsio sam mu po guzi tj ledjima i morao sam da slikam. Nije se zalio. Ono sto nismo znali je da je ovaj susret i zivotinjski cin na sred Ade Ciganlije bio pocetak naseg odnosa. Nakon toga sam ga poveo kuci, upoznali smo se malo bolje i shvatili smo da zelimo iste stvari u zivotu. Bilo mi je malo bezveze sto smo se upoznali kao najgore kurve koje ne umeju da se kontrolisu i zato sto sam drugacije zamisljao upoznavanje svog buduceg partnera ali...

cika-voli-decake-da-jebe-ljubav

Covek ne bira, valjda srce izabere. Secate se mojih drugova? I dalje sam dobar sa njima, a oni su sada dobri i sa mojim deckom, ranije su ga zvali pedercic a sada ga vole vise nego neke svoje drugarice i drugove. Zato sto je mali zakon. Necu otkrivati njegovo ime jer je to moja ljubav i, ne zelim nikom da ga dam.

Nude mi se i dalje na sve strane, na Instagramu evo bas juce i za pare ali srecom, srecno sam zaljubljen i imam novca pa ne moram da se spustam na takav nivo. Karam samo mog decka, zajedno idemo i u teretanu a vezbamo i kod kuce tako da odrzavamo formu koju volimo jedan kod drugog. On moje misice, ja njegovu zadnjicu i jako mrsavo telo. Nikad nisam bio ovako zaljubljen. Volim da provedem svaki dan, po ceo dan s njim.

Ljubav, kazem.


Napalio si se? Sekcija s komentarima je ispod - javi nam svoje misli. 


Mozes biti i potpuno anoniman.



Zelis jebanje uzivo?


Mozes da se prijavis za dobru akciju klikom ovde.



Ili, nastavi da citas druge price i ispovesti...


U ucionici | U WC-u | U kolima | U sumi | U vojsci | U stanu | U krevetu 



Imas erotsku pricu ili ispovest koju zelis da objavimo?


Klikni na link u nastavku i posalji nam svoj tekst e-mailom: Pisanje erotskih prica

Нема коментара:

Постави коментар