четвртак, 1. август 2019.

Misicavi bodibilder izjebao decaka u sumici

momak-iz-sume-jebao-decaka-u-guzu

Zovu me "momak iz sume" jer stalno visim po gradskim sumicama. Svidja mi se priroda, drvece, mnogo je lepse od nase gradske guzve i izduvnih gasova od saobracaja. Po sumarcima sam gotovo svakog dana, pogotovo po onim koji imaju javne teretane ili bar neku spravu na kojoj mogu da se pumpaju misici.

misicavi-bodibilder-grubo-nasilno-izjebao-decaka-u-sumici

Moze se reci da sam misicav a sad bodibilder, neko bi rekao da jesam a neko se ne bi slozio. Poprilicno sam krupne gradje, imam jake ruke i noge jer dosta hodam. Vise sati svakog dana utrosim na aktivnosti. U to spadaju lagane setnje, trcanje, razgibavanje, vezbanje, spoljasnja teretana itd.

izdrkao-u-sumi-priroda-javni-seks-klinacko-karanje-cmar

Umem i da ga izdrkam ponekad kad sam bas napaljen jer uglavnom nema nikoga po sumicama po kojim se krecem. Postoji taj neki osecaj slobode kad sam napolju sam. Nekad sa drugarom, nekad sa ljubimcem. Srecom pa imam sumu blizu stana koja je ogromna pa tu mogu da lutam. Razlog zbog kojeg volim teretane koje su napolju nije zato sto stedim novac ili jer sam siromasan vec zato sto je lepse u prirodi.

decko-iz-sumice-jebao-geja

Tako sam upoznao brdo novih ljudi, dok setam ili dok vezbam. U teretani u sumi su me gledali i divili se i momci i devojke al' do sada sam samo sticao poznanike, u najboljem slucaju prijatelje. Nikada neku kres-kombinaciju ili nesto ozbiljnije. Devojke su balavile na moju masu i dobro izgradjeno telo ali tu se sve i zavrsilo. Ili nisu imale petlju, ili su pak imale decka. Toliko o tome.

sumar-tucao-klinca-u-cmarinu-u-sumi-milksejk-soping-centar

Tu dolazimo do najskorije ekipice klinaca na koje sam naleteo dok sam bio u teretani. Pre toga sam otisao u soping centar da se nadjem sa devojkom pa dok sam je cekao, uzeo sam veliki milksejk. Nacekao sam se jer je zaglavila na poslu pa smo odlozili susret za kasnije.

Posto sam unosio gluposti u svoj organizam, trebalo je potrositi i sagoreti te kalorije. Ovi malisani su bili impresionirani mojom masom, velikim bicepsima, trbusnim misicima itd. Svi su do jednog bili onako zgoljavi, jos nerazvijeni i uglavnom mrsavi. Ni m od masti u njihovim mladim telima.

poklanjamo-preslatko-stene-engleskog-buldoga-srbija

Posto smo se skontali i mislili su da sam mnogo kul, raspricali smo se o svemu i svacemu a kad sam im rekao da imam stenad engleskog buldoga koje poklanjam, posli su sa mnom do stana. Pustio sam stence u dnevnu da ih vide, igrali su se sa njima i slikali se - sevali su selfiji a Milan je hteo da se umije jer se upetljao u neku paucinu u sumi i da se malo sredi. Ponudio sam ostale sokom, a Milanu pokazao gde je kupatilo.

Kupatilo inace direktno gleda na moju spavacu sobu. Oba vrata su bila otvorena sirom jer zivim sam i nemam potrebu da zatvaram bilo koja. Milan se sredjivao nad lavaboom, rekao sam mu da moze da iskoristi ciste peskire i sve sto mu treba. Pricali smo dok sam se ja presvlacio u svojoj sobi. Pokvasio je i kosu da bi mu izaslo to nesto sto se eventualno upetljalo u kosicu. Drugari su se igrali sa malim buldozima, pili sok i gledali TV u dnevnoj.

mala-stenad-buldoga-kuce-na-poklon-beograd

Imao sam na vidiku natrcenog Milana dok smo pricali. Poprilicno dobar prizor. Iskreno, guza mu je lepo oblikovana dok se saginjao a on je jos onako zenstven pa mi se kurac digao. Logicno jer, musko sam i dugo nisam imao seks. Devojka mi je prezauzeta pa se gotovo ni ne vidimo. Ipak, javila se Vajberom da ce biti kroz sat u centru grada. Presvlacio sam se, skidao odecu u kojoj vezbam.

snazan-muskarac-sa-misicima-jebe-decake-u-dupe

Milan je prisao sobi dok smo pricali, skroz spontano dok je brisao peskirom kosu i imao je sta da vidi, meni se nabrekli kurac preslikao na donjem delu trenerke. A gore nista jer sam se presvlacio. Kaze Milan meni, "Pa ti nisi samo gore oteknut". Nasmejao sam se na to i pitao ga da li aludira na moje bicepse. On kaze da misli i na oba bicepsa i na obe muske sise.

Odgovorim mu se trudim da zivim zdravim zivotom i da redovno vezbam. Svakog dana pumpam te misice brate pa, mora da se primeti. Pa i preko odece. A ovaj dole... Muski alatic, njega bas i ne treniram trenutno jer devojka zabusava. To sam mu rekao ali ne i da me smara da drkam sam i da mi je to bilo dosadno pa da sam prenapaljen, kao neka zivotinja.

napaljeni-momak-sa-velikim-misicima-karao-decaka-u-guzu

Kaze meni Milan na to da mu se svidja sta vidi i da bi on mogao mozda da mi pomogne u vezi toga. Cak, rado bi mi pruzio ruku. Ja se uhvatim za kurcinu preko trenerke i pitam ga, "Za ovaj misic bi mi pomogao?" a on klima glavom i smeska se. Bas u tom momentu, dolaze drugari da vide gde smo i sta radimo. Kazu da su spremni da krenu kuci jer je zahladnelo, iako je jos napolju sunce - ludo vreme.

Ja im kazem da cu evo i ja, samo da se obucem pa mozemo zajedno u grad. Tako da je Milanova ponuda prakticno ostala nedorecena. Iako mislim da sam znao sta hoce, da mi dira kurac, malo ga izdrka pa mozda i da klekne, da sisa moj glavic. Znao sam da bi mi to prijalo. Mog'o bih ja i da ga komotno uturim jer sam previse napaljen i sto je previse, previse je. Krenuo sam da ih vodim nazad u centar grada, al' opet kroz sumicu.

guza-od-geja-cmar-za-prcanje

Na moju radost, Milan je iskombinovao da se otarasi svojih drugara, nasao izgovor i oterao ih same da odu. Nas dvojica smo ostali opet sami, ovog puta u sred belog dana, u sumi. Samo sto niko nije mogao da nas vidi i primeti, to je bila prednost. Pitao sam ga, "Je l' mogu sad da ocekujem ono sto si ponudio?" a on se nasmesio i krenuo da mi skida pantalone. Ja sam krenuo njega da skidam, a u trenu, bio je skroz go.

lizanje-rozog-glavica-kurca

Samo majcicu je gore ostavio, skida se tako brzo, k'o dobar dan. Nisam se zalio, naprotiv. Mazio sam ga i dodirivao dok je klecao i lizao glavic moje kite. On je mozda i najkrupniji od svih onih decaka, sada kad ga vidim golog. Ah, to je taj "srednja skola fazon" gde se svako razvija svojim tempom u pubertetu. Pa i pred sam kraj istog, sto mi je Milan spomenuo da je njegov slucaj.

Dobro mi je dudlao karu a zatim ustao, digao se opet na noge, okrenuo i pribio svoju guzu ka meni. Ja sam, naravno, krenuo da mu stavljam glavic u cmar a imao sam sta da primetim. Cmar mu je bio razradjen, opustena guza skroz sto je znacilo da se ili stalno igrao sa vibratorima ili su ga stalno jebali. Nisam pitao, samo sam krenuo da ulazim u njegovu guzu. Podmazao sam ga kao i kurac i usao.


Uzdisao je i govorio da ga drzim za kosu kao kada muskarac grubo jebe zenu, da ga udaram i vucem za kosu. To me je malo zbunilo jer, jesam ja misicav, napucan i delujem mnogima opasno ali nisam nasilnik i ne pali me grubost. Ipak, posto sam bio previse uzbudjen, zeljan dobrog orgazma ali i da Milanu ispunim zelju... Ucinio sam tako. Kako sam znao jer nikad nisam udarao neku u toku jebanja.

Ja vodim ljubav kad vodim ljubav, ne rat. Ubrzo, rekao sam mu da cu da svrsim i da bira gde hoce spermu. On je sve vec jako dobro znao i rekao da mu napunim guzu spermom. Vikao je, "Oplodi me, molim te!". Ja sam krenuo da ejakuliram u njegovo dupence i ubrzo sam bio gotov. Posto Milan jos nije, kleknuo je opet i lizao ostatke sperme sa moje kurcine.

zavodljiv-fem-zenstven-momak-dudlanje-sperma

Taj Milanov zavodljiv pogled me i dalje izludjuje. Pomutio mi je um. Veoma popaljivo. Kad je svrsio i on, izasli smo iz sume, pricali jos malo usput ali sam morao da idem jer mi je devojka vec stigla u soping centar. Nismo ni razmenili brojeve iako je rekao da je na Vacapu, nista.

Bukvalno sam krenuo da trcim u pravcu soping centra jer sam se pogubio.

Shvatio sam da sam uprskao stvar i prevario devojku. I da cu to morati da joj kazem. I da se ne osecam dobro u vezi te prevare jer nikad nisam do sad prevario neku. To nisam ja. Sta da radim?!


Napalio si se? Sekcija s komentarima je ispod - javi nam svoje misli. 


Mozes biti i potpuno anoniman.



Zelis jebanje uzivo?


Mozes da se prijavis za dobru akciju klikom ovde.



Ili, nastavi da citas druge price i ispovesti...


30+ slika lepog kurca | Igranje decka i devojke | Drkanje u vojsci | Drug popusio kurac



Imas erotsku pricu ili ispovest koju zelis da objavimo?


Klikni na link u nastavku i posalji nam svoj tekst e-mailom: Pisanje erotskih prica

4 коментара: