четвртак, 17. децембар 2020.

Jebao sam druga u WC-u u skoli

jebao-druga-skolski-wc-krisom-slike-klinackog-seksa-peting-katedra-ucionica-stolovi

U proslom polugodistu, bio sam jedan od jebaca po skolskim WC-ima. Takvi smo mi u Rakovici. Opasni pastuvi koji plode kuckice zeljne karine! Mislim da nas nema mnogo koji karamo po toaletima. Bar u mojoj skoli. Sve je pocelo zavitlavanjem na dugackom odmoru i petingom dok smo bili obuceni u ucionici. Dok su nas gledali drugi oko nas.

Zahvaljujuci izazovu, legao sam na druga iz odeljenja. Cisto onako iz zezanja. Pao je neocekivani peting dok su u prostoriji takodje nasi skolski drugari i drugarice. Bio je odmor pa nas nije bilo mnogo u ucionici, a ni mnogo prisutnih. Ono sto sam osetio je da mu se kita ukrutila pre nego sto sam sisao s njega i... upamtio sam to za ubuduce. Lukav sam lisac. I, isplatilo se!

najveci-jebac-beogradskih-srednjih-seks-osnovnih-skolaraca-frajer-selfi

Mrsav sam ali fit tela, i jak sam. Rekli bi da sam macan. Sportski sam tip, igram fudbal i volim da se zezam sa vrsnjakinjama u slobodno vreme. Mislim, mastao sam do sad i o matorkama. Ali sam imao priliku da se po'vatam samo sa klinkama do sad. Sve od drzanja za ruke, ljubljenja, petinga pa tako do orala i seksa. Tako da imam iskustva u krevetu, a i van njega. I u WC-u u skoli sam imao 'vatacinu. Ovu koja sledi, nisam ocekivao.

muska-kucka-seta-ulicom-na-povodcu-gej-jebac

Setao sam psa jedno posle podne i sreo Jovana, druga iz odeljenja na kom sam lezao onog dana na skolskom stolu. On je nezan i voli da slusa Britni Spirs, sto pokazuje da je mozda gej. Isao je sa drugaricom negde ulicom, stali smo i pozdravili se a ona se igrala sa mojom Stefanom. Ja ga zafrkavam kako nam je bilo vrh u petak u skoli, on me pogleda postidjeno i nasmeje se na to. Ja mu kazem, "aj da sredimo da nam bude jos vise vrh sutra", na cemu je i ostalo.

srednjoskolski-drugari-momci-vc-jebaci-na-odmoru

A sutradan, na prvom odmoru smo se fotkali u zasebnoj praznoj ucionici kad smo se ludirali, otisli napolje zajedno i jos se zavitlavali. Grlili smo se. Iz zezanja, naravno. Pitao sam ga da li ce ici na velikom odmoru do WC-a dole jer ja hocu. Sa duzom crnom kosicom od mene, lepim siskama i neznim glasom mi je odgovorio, "mozda". Pogadjate, pojavio se. A kad smo ostali sami u toaletu... Otisao je u kabinu, a ja za njim dok nije zatvorio vrata.


Poskidali smo jakne i okacili ih na civiluk a ostatak odece samo svukli. Jovan se zakikotao par puta pa sam morao da ga ucutkam stavljajuci ruku na njegova usta. Nisam znao ulazi li ko u WC osim nas i da li prolazi ali bismo culi jer su glasna glavna ulazna vrata od toaleta. Posto sam drzao dlan na njegovim ustima, stavio je moj prst u svoja usta i sisao ga, sto me je uzbudilo pa sam mu dao da mi cucla kurac. Prijalo je ali sam uspeo da ne svrsim odmah.


Ja sam otkopcao svoje farmerke i svukao ih a onda i Jovanovu donju trenerku. Nije se protivio. Krenuo sam polako da ulazim u njega od pozadi, na sta je glasno jauknuo par puta. Na kraju se dobro opustio pa sam lagano mogao da mu karam guzu. Osecaj: vrhcina!

Rekao sam mu da sam blizu svrsavanja na sta je rekao, "aj samo" pa sam bez oklevanja svrsio u njegov cmar jer je vec poceo sledeci cas. Od tada, Jovana redovno karam i pusi mi kitu kad god da smo napaljeni, a to je bas, bas cesto. Vrh se provodimo a niko ne zna za nas.


Napalio si se? Sekcija s komentarima je ispod - javi nam svoje misli. 


Mozes biti i potpuno anoniman.



Zelis jebacinu uzivo?


Mozes da se prijavis za dobru akciju klikom ovde.



Ili, nastavi da citas druge price i ispovesti...


U ucionici | U WC-u | U kolima | U sumi | U vojsci | U stanu | U krevetu 



Imas erotsku pricu ili ispovest koju zelis da objavimo?


Klikni na link u nastavku i posalji nam svoj tekst e-mailom: Pisanje erotskih prica

2 коментара: