среда, 19. мај 2021.

Jebanje sa golmanom nakon tekme

mladi-zgodni-fudbaler-golman-batica-iz-kraja-nevin-jebac

Volim da igram fudbalicu kod nas na Bezanijskoj kosi. Ovde sam odrastao, tu imam brdo poznanika i dobrih drugara. Volim da gledam sport, navijam na turnirima a kad igram fudbal, uvek sam na poziciji golmana. Nekad nam se pridruze na utakmici neki novi prijatelji. Bas tako sam upoznao dosta drugova koji nisu sa Bezanije. Milan je sa Novog Beograda. Maneken. Stariji je od mene, i od vecine drugara s kojima sam igrao tekmu. Ali deluje da je bas dobar decko.

najpoznatiji-srpski-gej-muskarci-za-seks-slike

Pridruzio nam se skroz spontano jer je bio tu s nekim drugaricama. Posto je drug morao da ide, Milan je zamenio golmana drugog tima, tako da smo postali protivnici. Na pauzi smo se kladili, da onaj koji primi najvise golova do kraja tekme prima kurac u guzu iste veceri. Znao sam da ja necu jer sam odlican golman, a jos ako se potrudim, mojoj bulji kurcina prici nece. A opet, mislio sam da se salimo.

zgodan-mrsavi-decko-skida-odecu-pokazuje-lepu-veliku-guzu

Kad smo kod straznjice... Govore mi da imam dobru guzu. Devojcice me caste komplimentima a drugari iz zezancije kazu da imam dobro dupe. Milan takodje poseduje lepu, oblu zadnjicu. Primetio sam dok smo igrali utakmicu. Ipak mi to nije uticalo na fokusiranost u toku igre. Tekma se oduzila, tako da je vec krenuo da pada mrak. Pobedio je moj tim. Time je Milan primio najvise golova. I to skoro duplo vise. Valjda ne brani tako cesto pa nema sanse protiv mene. A da l' prima kurceve u guzicu, to ne znam.

muski-ulicni-fudbal-srbija-novi-beograd-lokacije

Nakon zavrsetka mi je cestitao i pitao me da li znam neki obliznji stek. Posto se nadjem sa drugarima koji duvaju tu u kraju u jednoj napustenoj kuci kad je vruce u toku leta, znao sam odlicnu lokaciju za blejicu. Odveo sam ga do tamo, upalili smo telefone kako bismo imali osvetljenje. Izvukao je kurac iz moje trenerke, stavio dole svoju i spustio se na kolena. Nije znao da mi je to prvo pusenje. Bio mi je spusten ali je njegov jezik pomogao da mi se brzinski ukruti. Rekao mi je da mi je lepa kita i da bas izgleda mladoliko.

kako-izgleda-nadignut-neobrezan-mlad-decacki-kurac-curi-vodica-slike

Ne zadugo, ustao je, okrenuo se ledjima ka meni i svukao svoju trenerku. Nije bio maljav samo po grudima vec i po dupetu. Meni licno dlake ne smetaju. Mozda i meni izrastu kroz koju godinu, ko zna. Valjda se izdepilira kad radi kao maneken. Drkao mi je kitu i krenuo da ga stavlja sebi u cmar. "Jesmo rekli?", upitao me je. - "Jesmo", odgovorio sam mu aludirajuci na nasu opkladu. Moj glavic je usao u njegovu guzu. Krenuo sam da ga jebem.


Nisam izdrzao duze od minuta u njemu i krenuo sam da dozivljavam orgazam. Ispraznio sam jaja i osetio osecaj srece i zadovoljstva. To je bio moj prvi seks. Milan to nije znao a niko takodje nije znao da sam ga pojebao te veceri. Bio sam zbunjen jer sam nekako neocekivano izgubio nevinost i to s nekim koga zapravo ni ne poznajem. Ali je bilo bas lepo. Ne znam da li to znaci da sam sad biseksualac.


Napalio si se? Sekcija s komentarima je ispod - javi nam svoje misli. 


Mozes biti i potpuno anoniman.



Zelis jebacinu uzivo?


Mozes da se prijavis za dobru akciju klikom ovde.



Ili, nastavi da citas druge price i ispovesti...


U ucionici | U WC-u | U kolima | U sumi | U vojsci | U stanu | U krevetu 



Imas erotsku pricu ili ispovest koju zelis da objavimo?


Klikni na link u nastavku i posalji nam svoj tekst e-mailom: Pisanje erotskih prica

8 коментара: