понедељак, 22. јун 2020.

Rvac sampion jebao svog obozavaoca

decaci-se-druze-zaljubljuju-vole

S obzirom koliko imam godina, dosta sam poznat u sportskom rvanju. A rvanje je veoma poznato i u Srbiji, i na Balkanu a i sire. Znam jer sam putovao na razna rvacka takmicenja. Imamo i nas Rvacki Savez Srbije. Necu reci koliko imam godina ali sam dosta postigao za kratko vreme koliko se bavim rvanjem. Imam neke medalje, a imam i fanove, prate me na Instagramu i drugim drustvenim mrezama.

rvanje-pederi-kad-se-rvaci-jebu

Ovim sportom sam poceo spontano da se bavim, bio je upis u skolu rvanja pa sam se prijavio jer sam mislio da treba sve probati. Tako i dalje mislim. Jednom sam isao na selo, na takmicenje na otvorenom, u toku leta. Poprilicno je bilo lezerno, nisu imali nikakve uslove i nije bila ozbiljna organizacija. Ipak, tamo me je docekao jedan fan kog sam primetio da me prati i lajkuje na Instagramu.

Sladak mali, vise je kao devojcica nego kao decak. Trazio je i da se slikamo cim me je video, pored neke recice smo stali i dao sam mu sta zeli. To je bio prvi deo. Sav je bio mrsav i mlitav, uz to i stidljiv pa nismo mnogo pricali ali sam mu dao sat da mi ga pricuva pa da mogu samo da skinem majicu i da krenem da se borim.

tuca-decaka-momci-borba-fizicki-obracun-momaka-rvanje

Primetio sam da me gleda kao neko zaljubljeno kucence, a zatim mi je poslao poruku na Instagramu i srca. Prijala mi je ta paznja, svakom godi kad ga vole, zar ne? On je malo mladji od mene a posto je i dosta mrsaviji, delujem stariji sa vecim bicepsima. Pitao sam ga je l' mu se svidjaju misici i on je rekao nesto u stilu, "O da, lepi su, bas si jak".

decak-sa-seksi-bicepsima

Shvatio sam da bih mogao mozda da dobijem bar jos neki kompliment od njega (ako ne nista drugo) pa sam smislio da ga pozovem kasnije u setnju kad zavrsim i kad mi bude vracao sat. Svejedno se nisam odmah vracao kuci. Pristao je, pa smo prosetali po tim bastama i udaljili se od ljudi. Pitao sam ga da li mu se svidjam "onako", na sta se samo stidljivo nasmesio.

veliki-bicepsi-zgodnog-decaka

Zatim mi je priznao da sam mu lep. - "A sta bi ti zeleo?". Kazao je da bi voleo da mi pipne misice. Dao sam mu da mi opipa bicepse i rekao da mozemo da udjemo u tu neku okolnu nezavrsenu, neomalterisanu i napustenu kucu da opipa jos ponesto ako zeli, ali da nas niko ne bi video. Usli smo, otisli smo do strane koja je zarasla travom pa sam skinuo majicu i dao mu da mi pipne trbusne misice.

zgodan-decak-sa-plocicama-misicima-bicepsima

To me je uzbudilo pa sam mu spustio ruku na moje medjunozje. Smeskao se i mazio me preko trenerke. Pitao sam ga, "Hoces da jos nesto opipas?". On mi se iskezio od uveta do uveta sa zablistalim zubima i rekao, "Daaa!". Uzeo sam mu ruku i stavio u moju trenerku. Drkao mi ga je. Secam se da je ubrzo krenula vodica da mi curi iz kite, kao kad ga drkam kod kuce. I to samo od toga sto mi ga je drkao.

kad-curi-lepljiva-vodica-iz-glavica-kurca

Svukao sam trenerku i rekao da moze da proba ako zeli. Lizao mi je kitu i pitao, "Hoces da budes sa mnom kao sa devojkom?". Rekao sam mu da sve moze. Telefon mi je bio tu, u pripravnosti sam ako treba da se vratim zbog prevoza ali mi je fokus ipak bio mali mrsavi slatkis koji se zabavljao sa mojim dignutim kurcem. Okreni se da budes moja devojka. Naguzio sam ga i trljao kitu o njegovu guzu.

jebanje-decaka-u-dupe-slike-seksa

Skinuo sam mu majicu i mazio ga po ledjima i telu. Simulirao sam da ga jebem od pozadi. Nesigurno sam ga pitao, "Je l' mogu da ti ga stavim?". - "Mozes, ali samo glavic". Mali je vec znao sve sta kako ide. Stavili smo majice dole, ja sam skinuo trenerku a on svoje farmerke i namestili smo da mozemo da kleknemo na njih. Zeleo sam dogi pozu. Da ga naguzim dok smo skroz goli.


Igrao sam se s njegovim cmarom i usao sa glavicem u guzu, on je jauknuo pa sam ga izvadio. Rekao sam mu da mi ga lize jos malo i da ce tako lakse uci. Taman se dodatno opustio pa sam mogao da udjem kao sto je rekao, sa glavicem u njegovu guzu. Mislio sam da cu odmah da eksplodiram i nafilujem mu guzu spermom. Izdrzao sam minut i rekao da cu da svrsavam.

On je rekao "Okej, svrsi po meni, kao po devojci" a to sam i ucinio. Isprskao sam mu guzu spermom. Pokupili smo se i otisli. Nekad se kuckamo na Instagramu i prisetimo ovog lepog susreta. Da smo blize, rado bih to ponovio s njim jer je bilo fenomenalno. On vise nije samo fan jednog rvaca i njegovih bicepsa, vec je sada i fan mog kurca.


Napalio si se? Sekcija s komentarima je ispod - javi nam svoje misli. 


Mozes biti i potpuno anoniman.



Zelis jebanje uzivo?


Mozes da se prijavis za dobru akciju klikom ovde.



Ili, nastavi da citas druge price i ispovesti...


U ucionici | U WC-u | U kolima | U sumi | U vojsci | U stanu | U krevetu 



Imas erotsku pricu ili ispovest koju zelis da objavimo?


Klikni na link u nastavku i posalji nam svoj tekst e-mailom: Pisanje erotskih prica

Нема коментара:

Постави коментар